|
| Forfatter |
Melding |
|
frognersetteren
|
Innleggets emne: Tjen penger på Eiendom i Polen Skrevet: Ons Jan 2008, 23:12 |
|
|
|
|
Eiendom (leiligheter og tomter) er meget interessant for investorer. Mellom Polen var i gammle dager Europas "kornkammer" og har ett landskap og en "ground-soil" som ikke finnes i Norge. Innvesteringer i dag og fram mot slutten av dette år gjør det mulig å dobble innvesteringene i løpet av 2-3 år. Polen er det land i Europa som er i sterkest vekst når det gjelder økonomisk utvikling og derfor og eiendommsinvesteringer. Jeg sitter på prospekter både på små leiligheter rundt universitene som koster fra 300 000.- og oppover. Leieinntektene på en nevnt leil er 12-15 00.- slotty(polsk valør) pr mnd- tilsvarendeca 3000.- nok.(resten kan dere regne ut selv:-)) Det er pr i dag Tysker og Franskmenn som kjøper eiendommer da de er mest likvide og ønsker ferie-tomter og generell eiendommsinnvest. Jeg har linket meg opp til autoriserte kontorer der og har egen tolk i norge for å sikkre norske kunders interesser.
|
|
|
|
 |
|
frognersetteren
|
Innleggets emne: Re: Tjen penger på Eiendom i Polen Skrevet: Ons Jan 2008, 23:13 |
|
|
|
|
hvorfor er det bare mulig dette år??
|
|
|
|
 |
|
frognersetteren
|
Innleggets emne: Re: Tjen penger på Eiendom i Polen Skrevet: Ons Jan 2008, 23:14 |
|
|
|
|
Til neste år er alt kjøpt opp og verden vokser ikke akkurat i areal.
|
|
|
|
 |
|
Admin
|
Innleggets emne: Re: Tjen penger på Eiendom i Polen Skrevet: Man Jan 2008, 04:17 |
|
|
|
|
YEAH!
Bra med nye ideer i vårt forum, selv om dette kanskje hører hjemme i en annen kategori.
Jeg får tenke ut en ny passende kategori for slikt som dette.
|
|
|
|
 |
|
|